Ck's Blog in English

For english version, please visit blog at the link below:-

http://limchoonkiat-ck.blogspot.com/

Tuesday, March 30, 2010

监考官经验-简略

近期刚监考了一门考试,稍后详细分享我的经验。但有一段小插曲令我觉得值得省思,如下:

考完试后,学生跟我说谢谢和再见,听在耳里,甜在心里,搞到我特别用心改卷纸。我不曾考官说谢谢,想起有点惭愧,因为有他们:我们考试不作弊,才会用工求学,力求过关。有他们,我们在考场有帝皇式招待-有问题,举手人就来,帮你核对身份,不够作答纸,要就给。去厕所有人护送。放了书包有人管,考完试有人收卷纸。开来,还有机会考试的学哥姐弟妹们,要跟考官们说声谢谢。哈哈哈

2 comments:

yeekai5 said...

ya hor,me oso each time never do tat,paiseh betul,..ang mo really ang mo,good manner n good learning model :)

cklim said...

yeah..i will be posting my teaching, invigilating and marking experience.

prepared a list of blog posts to share,i.e. reason for phd, msia science policy, mca stuff, etc. but simply can't squeeze time for it,

anyway, as far as ck's personality is concern, all these will be sorted.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin