Ck's Blog in English

For english version, please visit blog at the link below:-

http://limchoonkiat-ck.blogspot.com/

Thursday, December 3, 2009

出行

近期将会离开埃斯特然后回去格拉斯哥。会在那儿待上3天2夜,一个匆忙和紧凑的行程。因为几天后来我回来要跟博士导师进行研究项目讨论和正式研究进展会议

行程如下:

跟以前的室友聚会--gathering with former flatmates

毕业典礼和拍照--graduation and photo session

与格拉斯哥好友进餐--dinner with friends at Glasgow

跟同事进餐--dinner with colleagues

跟格拉斯哥硕士导师开会,讨论过去研究所得,期望这些数据尽快刊登。那么,我在格拉斯哥便有两份文章了。

出席植物学讲座。那么巧,我在埃斯特的另一个博士导师被邀请来格拉斯哥讲座。既然我还在格拉斯哥,当然我会回去听他的讲座。--attending a plant science talk. surprisingly my Exeter’s co-supervisor will be giving a talk at Glasgow while i still at Glasgow too, so certainly i am going to his talk too.

尝试挤一段时间看电影2012--squeeze a time slot to watch 2012. :-p

2 comments:

lulu_ma said...

congratulations! enjoy ur convo!

cklim said...

thanks lulu_ma, all the best on your PhD research, you own a great blog, i jst fed through RSS, cheers :-p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin